Branding trends

Wie zijn wij?

Branding Trends is opgericht door Boy Blonk en Kelly Strauss- Blonk. Branding Trends is ontstaan vanuit een passie voor de mooiste culinaire producten. Boy en Kelly hadden beiden al een voorliefde voor goed en lekker eten. Beide culinaire carrières startten dan ook al tijdens de studietijd in de horeca. Later ontwikkelden zij zich tot restaurantmanager, chefkok, assistent inkoop voor verschillende versafdelingen van een groothandel, conceptontwikkelaar, trendwatcher, en merkenmanager, kortom een écht creatief ondernemersduo!

Branding Trends is ontstaan vanuit Pasta e Più

Kelly had met haar moeder al een Italiaanse delicatessenwinkel genaamd Pasta e Più, te Asten. Pasta e Più voert een breed en diep assortiment Italiaanse delicatessen.

Wie is Hugo?

In 2012 hoorden wij in de winkel voor het eerst van het bestaan van Hugo. Nieuwsgierig gingen wij op zoek naar wie “Hugo” was. Hugo bleek de naam van een cocktailmix, waarmee nog maar weinig mensen in Nederland kennis hadden gemaakt. Deze cocktail wordt al jaar en dag in Noord- Italië (zuid – Tirol) zelf gemixt. Deze mix bestaat uit; spumante (mousserende wijn), bruiswater, vlierbloesemsiroop, citroen en munt. Even roeren en ontmoet Hugo.

Een fractie van een seconde dachten wij, ”wat als wij deze mix nu eens kant en klaar in een fles doen als premix…..” Maar dit wiel was natuurlijk al uitgevonden. Urenlang researchen op het web naar een kwalitatief goede Hugo premix, leverde niets op. Hierbij vonden wij enkel een aantal Duitse producten, die niet voldeden aan onze kwaliteitseisen. Totdat wij met een Italiaans sprekende vriendin in het Italiaans ging googlen! Et voilà, daar kwam ZADI drinks in de zoekmachine naar voren.

Lees meer over ZADI drinks en Destilleria Walcher door te klikken op de merknamen.

ZADI drinks

Wij waren natuurlijk erg benieuwd naar de smaak en kwaliteit en lieten enkele proefflessen komen. Zo zijn wij met Pasta e Più gestart met het importeren van Hugo l’originale van ZADI drinks.

Hugo l’originale was voor de consument nog ‘brand new’, maar werd enthousiast in Nederland ontvangen. Regionaal werd cocktail Hugo een ware trend, welke zich binnen één jaar ook landelijk verspreidde. Hugo l’originale werd bestempeld als hét ultieme zomerdrankje. Vanwege het succes van Hugo l’originale mocht Pasta e Più zichzelf benoemen als exclusief importeur voor de Benelux voor alle producten van ZADI drinks.

De ‘honger’ naar nieuwe producten en de interesse om trendsetter te zijn nam toe. In mei 2015 kwam de heer Walcher van “Walcher destilleria” op ons pad.

Distilleria Walcher

Wij hebben wij de smaak te pakken! Het volgende project is de import van gedistilleerde dranken van het merk Walcher. Familie Walcher produceert al generaties lang op traditionele wijze ambachtelijke producten. Hierbij wordt enkel gebruik gemaakt van de beste ingrediënten uit de natuur. Met een drietal heerlijke (winter)likeuren en een schitterende biologische lijn onderscheidt Walcher zich met topkwaliteit producten van de grote A-merken.

Naast activiteiten in de delicatessenwinkel, waarbij wij kwalitatieve Italiaanse producten naar consumenten brengen ontstond er vanuit de horeca en groothandel vraag naar deze producten. Dit konden wij niet langer vanuit onze winkel organiseren en het werd tijd voor een nieuw bedrijf. Zo is Branding Trends geboren.

 

Bevestig je leeftijd

Op deze website wordt alcoholhoudende dranken verkocht, bevestig je leeftijd om door te gaan

Ik ben 18 jaar of ouder

DOOR OP DE KNOP TE DRUKKEN, GA JE AKKOORD MET HET COOKIE- EN PRIVACYBELEID VAN DEZE WEBSITE. DEZE WEBSITE MAAKT GEBRUIK VAN COOKIES